Obsługa firm

W oparciu o zebraną wiedzę i doświadczenie oferujemy obsługę Państwa przedsiębiorstw w obszarze IT. Przejmiemy zarówno zadania związane z utrzymaniem sprzętu, jak i administracją firmowymi sieciami komputerowymi.

Zarządzanie sprzętem

Odpowiednie administrowanie sprzętem IT pozwala na znaczne ograniczenie związanych z nim wydatków. Oparcie procesu zakupowego o rzetelną analizę aktualnych potrzeb oraz umiejętne oszacowanie przyszłych wymagań znacznie wydłuża „czas życia” Państwa sprzętu. Ściśle związany z tym aspektem jest dobór sprzętu spełniającego postawione wymagania w optymalnej cenie. W tym miejscu warto przypomnieć, że sam zakup urządzenia to dopiero początek jego obsługi. Na początek wymagana jest konfiguracja zapewniająca optymalną pracę sprzętu. Dodatkowo musi być on stale monitorowany pod kątem aktualności oprogramowania oraz poprawności działania wszystkich jego komponentów. Tylko takie podejście zapewni długotrwałe i wydajne działanie urządzenia.

Zarządzanie siecią

Administracja siecią obejmuje szeroki zakres czynności. Jedną z nich jest tworzenie planu budowy, bądź rozbudowy infrastruktury sieciowej. Dobrze zorganizowana sieć będzie łatwa w zarządzaniu i skalowalna. Kolejna czynność wykonywana w ramach tego zakresu to konfiguracja urządzeń sieciowych.

Na osobny akapit zasługuje z pewnością zarządzanie bezpieczeństwem sieci. Jest to temat, który wymaga coraz większego zainteresowania, z uwagi na stale rosnące zagrożenia. W ramach tego zagadnienia pomożemy w stworzeniu jednego z najważniejszych dokumentów Państwa firmy – Polityki bezpieczeństwa. Ponadto pomożemy w doborze i implementacji mechanizmów zabezpieczających sieć przed dostępem nieautoryzowanych użytkowników oraz wyciekiem wrażliwych danych.

W ramach wspomagania administracji siecią wdrażamy systemy centralizujące proces monitorowania oraz zarządzania bezpieczeństwem i wydajnością sieci.

Zasady współpracy

Oba opisane zakresy czynności mogą mieć charakter tymczasowy, bądź ciągły. Mówiąc wprost: świadczymy zarówno usługi „na zamówienie”, jak i na zasadzie stałej współpracy. Pierwszą opcję rekomendujemy dla przedsiębiorstw posiadających stosunkowo prostą, nierozbudowaną infrastrukturę teleinformatyczną i nieprzykładających wagi do jak największej dostępności swoich systemów. Druga opcja jest optymalna dla firm, którym przede wszystkim zależy na zminimalizowaniu ryzyka przerw w pracy spowodowanych niedostępnością systemów lub sieci, ponieważ w ramach abonamentu otrzymują Państwo gwarantowany czas podjęcia naprawy.

 Szkolenia

Dopełnienie naszej oferty dla Państwa działalności stanowi pakiet szkoleń. Przeszkolimy kadrę pracowniczą pod kątem bezpieczeństwa, obsługi systemów operacyjnych (np. w ramach migracji na darmowe systemy operacyjne), czy użytkowania konkretnych aplikacji. Dzięki dużej wiedzy i umiejętności tłumaczenia kwestii technicznych w przystępny dla każdego sposób gwarantujemy wysoką skuteczność.

Cennik

Szczegółowe informacje dotyczące zakresu wykonywanych czynności oraz szacowanych kwot usług zawiera nasz „Cennik – biznes”.

Znajdą Państwo w nim nie tylko opisy podstawowych, jednorazowych czynności, ale również szczegółowe zasady dotyczące pakietów abonamentowych, z wyszczególnieniem kwot, zakresu naszych obowiązków oraz gwarantowanego czasu reakcji.